פקידת סעד בליווי שני שוטרים באו באישון לילה ולקחו ילדה בת 10 מביתה ומשפחתה

מאי 2014 - מרשת הפייסבוק - שמי שני ואני אמא של אורין. בתי היחידה האהובה המדהימה שתחגוג יום הולדת 10 בקיץ, ב- 10 לאוגוסט הקרוב ב"ה. וביקשה השנה ליום ההולדת מסיבת בנות מיוחדת לה היא מצפה..
אוריני מעולם לא היתה לילה מחוץ לבית, בלי להתקשר לאמא לפחות 5 פעמים לומר ולדעת כמה אהבה, ילדה שהחיוך לא יורד לה מהפנים, ילדה מוכשרת בכתיבה, שירה - ומגיל 3 מככבת בחוגי דרמה תיאטרון וקולנוע, תמיד בתפקיד הראשי, כמו זה שסומכים עליה להשתתף בו כסינדרלה בשבוע הבא ועליו עבדה כל כך קשה.
לאחרונה יצרה מחזה עם חברותיה הטובות ביותר והן תכננו לצלם אותו בחופש הגדול, מתרגשות, ובדיוק באמצע חזרות לשלמות. 


 
 
 
אורין לומדת בחוג רובוטיקה ומצוינות למחוננים ואוהבת לקרוא ערמות של ספרים במהירות שיא,היא מאד אוהבת את חיה, המורה הפרטית למתמטיקה, שבאה ללמד אותה עם המון אהבה בכל יום חמישי, היא הכי אוהבת טבע ובעלי חיים, לכתוב סיפורים קצרים, את משי החתולה שלה והכי הכי אוהבת את האוכל של אמא.
מלאה ביטחון עצמי, רוקדת ושרה וקופצת בעליצות בכל הבית,
אוריני היא ילדונת של אור אהבה וחיבוקים.
אורין המתוקה שלי נחטפה אתמול ממיטתה ע"י פקידת הסעד לחוק הנוער, עוס"ית ושני שוטרים, באמצע הלילה!!!!!!!!!
דודה שלי ששמרה על בתי בזמן שנעדרתי מהבית נאלצה לחכות שאמי תגיע, במקרה אחי ואשתו גם הגיעו באותו הרגע והזדעזעו עמוקות למצוא סיטואציה הזויה של אנשים זרים שנכנסים אליה לחדר באישון לילה, ומעירים אותה משינה מתוקה לתוך סיוט!!!!!!! כאשר אני, אמא שלה! לא מודעת בכלל לנעשה!
כי אני הורחקתי משם ע"י שני שוטרים, בטענה שאני מזומנת לחקירה! ועוכבתי בזמן שבבית חטפו את בתי בוכה וצועקת וקוראת נואשות לאמא שאינה שם לגונן עליה מפניהם!!! אוריני המתוקה המצחיקה החופשיה, לא יכלה אפילו לקבל חיבוק מאמא שלה לפני שנעלמה למקום זר ורחוק מהבית, נחטפה משגרת יומה, מחבריה וחברותיה מבית ספרה ומהחדר המקסים שעוצב במיוחד בשבילה... הוציאו אותה מהבית כשמשפחתי ההמומה עומדת שם ולא יכולה להתנגד! בשל צו חירום שלא הושאר לנו ממנו שום עותק! ובזמן שאני לא מבינה את הנעשה, החוקר מחתים אותי על טופס שאיני מורשית להתקרב לפקידת הסעד והעוסיו"ת למשך 15 יום! ובנוסף כששאל אותי אם אני זקוקה לעורך דין, אמרתי "מה פתאום" כי לא עשיתי כלום!
מאשימים אותי באיומים.
מה בסך הכל ביקשתי?!?! להיות אמא שמנסה להגן ולגונן בכל כוחה על הגורה שלה? היקרה שלה?????
כשב- 8 וחצי שנים האחרונות ורוב חייה של אורין, נרדפתי ע"י הרווחה ופקידות הסעד שלא שחררו את האחיזה בנו לרגע במשך זמן,
שבו לאט לאט קרסתי תחת הלחץ המופעל תמידית ולא מרפה! ובסופו של דבר נגרמו לי בעיות בריאותיות שמעולם לא היו שם קודם! וכל זאת כשהם יודעים שאני סובלת מפוסט טראומה על רקע עברי...

אוריני שלי הלכה לישון עם חיוך על הפנים, כי מצאה סופסוף את עבודתה הראשונה בתור דוגווקרית, לג'סה, גורת הלברדור של השכנה החדשה.... ג'סה עדיין מחכה לה שתבוא לשחק איתה!
אני מתחרפנת פה מדאגה חייבת לדבר איתה לשמוע את קולה לדעת שהיא בסדר.... אפילו לאסיר נותנים להתקשר הביתה פעם ביום!!! אני ומשפחתי כאן בטירוף דאגה מוחלט!
עזרו לנו להחזיר את אורין הביתה במהירות!!!!!!!

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים