עובדת סוציאלית צפרא דוויק מרעילה מפיה נגד משפחות וילדים


דצמבר 2013 - בעקבות כתבת תחקיר על פשעי משרד הרווחה "זהירות פקידי סעד" - צפרא דוויק עו"ס מרעילה מפיה – מוציאה דיבה ולשון הרע נגד הורים טובים וכשירים כדי להצדיק את חטיפת ילדיהם

מכתב האיומים וההכפשות של עו"ס צפרא דוויק בקובץ PDF – הקלק כאן: מכתב הכפשה צפרא דוויק
 
צפרא דוויק עו"ס – מוציאה דיבה ולשון הרע נגד הורים טובים וכשירים כדי להצדיק את חטיפת ילדיהם
 
פתח דבר
דרכי המרמה והשקר של משרד הרווחה בחטיפת ילדים מהורים נורמטיביים, מעלה שאלות נוקבות לגבי כשירות מערכת המשפט להתמודד עם פקידי סעד שסורחים בתפקידם ומתנהלים בצורה ברוטלית כלפי אזרחים הנקרים בדרכם. מערכת הרווחה לא ערוכה לקבלת ביקורת על התנהלותם, וכל תלונה נגד העובדים הסוציאליים, ללא יוצא מן הכלל, נדחית. מאז קום המדינה ועד היום – לא קיימת ולו תלונה אחת שהוגשה לאיגוד העובדים הסוציאליים על עובד סוציאלי שסרח בתפקידו, והתלונה נמצאה מוצדקת.
כך יכול היה הפדופיל הסוציאלי לחוק הנוער יוסי דיאמנט לאנוס ולפגוע בקטינים תחת חסותו במשך שנים ארוכות ואין מושיע. תלונות חוזרות ונשנות לאיגוד העו"ס על הפושע הסוציאלי העלו חרס, והנ"ל השיבו כי מדובר ב"עובד מסור המבצע מלאכת קודש". ביום 12.9.2012 הורשע הפדופיל הסוציאלי יוסי דיאמנט בביצוע מעשי אונס בקטין ונגזרו נגדו 3 שנות מאסר.
הפדופיל הסוציאלי סטנלי פישר, שנגזרו נגדו 4.5 שנות מאסר כיהן כפרופסור לעבודה סוציאלית, יו"ר מכון סאמיט לשעבר, מכון העובד עם משרד הרווחה ומספק משפחות אומנה לילדים שהוצאו בניגוד לרצונם מביתם ע"י משרד הסעד, הואשם כי התחזה לפסיכיאטר, פסיכולוג וגינקולוג ותקף מינית מטופלות שהופנו אליו לקבלת עזרה נפשית, ביניהן קטינה בת 17. שניידר, בן 64 מירושלים, הואשם בבית המשפט המחוזי בבירה ב-12 אישומים של אונס במרמה, מעשים מגונים, התחזות כרופא מורשה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועיסוק בפסיכולוגיה בניגוד להוראות. שניידר העניק "טיפולים" לנשים, שנזקקו לטיפול נפשי, בשל מצוקה נפשית, קשיים בזוגיות והתעללות מינית ותקף אותן מינית. במשך למעלה משלושים שנה, אף שאינו פסיכולוג, פסיכיאטר או עובד סוציאלי מורשה בישראל, עסק שניידר בטיפול פרטני וזוגי בתחום הנפש. שניידר היה מקיים עם לקוחותיו שיחות, מפגשים אישיים ואבחונים, והעניק גם ייעוץ וסיוע למטפלים אחרים בתחום.
הפושע הסוציאלי אמיר שוורץ, השתמש במרמה בתואר 'דוקטור' למרות שהוא אינו כזה, התגלה כנוכל, המתעלל בילדים שהוציאו שלא כדין ממשפחתם, החזיק בהם  ללא צורך וללא הצדקה במוסדותיו הנאלחים שם ספגו הקטינים התעללות, מעשי אונס והכאות על בסיס יום יומי. השופטת בלהה גילאור פסקה נגדו: "לא יודע את נפשם". משרד הרווחה סירב לפטר את הפושע הסוציאלי אמיר שוורץ מעיסוקו, עד שהעבריין הורשע בבית הדין המשמעתי.
פרשיות של התעללות בקטינים בידי משרד הרווחה שנחשפו במצלמות נסתרות – לא גרמו לאותה לדוויק – לסגור את המוסדות המתעללים ולצאת נגד אותם פושעים סוציאליים שסרחו בתפקידם. להלן מספר דוגמאות אקראי של מוסדות הרווחה שצפרא דוויק מגנה עליהם.

מהלך האימים של צפרא דוויק נגד עיתון "ישראל היום"

צפרא דוויק כקודמה איציק פרי, ידועה כאישה בלתי אמינה, המשרתת גורמים אינטרסנטים תמורת תשלום, והנוהגת להכפיש אנשים וגופים ללא כל בסיס עובדתי. כך למשל היא כותבת על הורים כשירים ונורמטביים "מזניחים, מתעללים ונשקפה סכנה לילדיהם שבגללה הם הוצאו מחזקתם". ויודגש, כנגד הורים אלו מעולם לא הוגש כתב אישום, ואין שום ראיה להכפשות ולשקרים של דוויק.

דוויק, תוך ניסיון להלך אימים נגד העיתונאיות נעמה לנסקי ומיכל יצחקי, מטיחה בהן על ביצוע עבודת תחקיר המגובה באלפי מסמכים המעידים על אמיתות הכתוב, מטיחה בהן טענות חמורות ביותר, תוך הכפשתם והעלאת טענות שאין בהן אמת, ותוך ניסיון להשחיר את שמן של העיתונאיות, להלך עליהן אימים וליצור רושם בפני המכותבים במכתב המכפיש, כי מדובר בהורים בלתי ראויים. דוויק מנסה להרתיע את העיתונאיות, להמשיך ולפעול למען הורים רבים נוספים שנפלו קורבן לפשעי הסוציאליים, והמנותקים מילדיהם שנים ארוכות על לא עוול בכפם. הורים טובים וכשירים, שפושעים סוציאליים גזלו מהם את ילדיהם. דוויק מטיחה טענות כוזבות נגד פרופ' אסתר הרצוג ומר אמיר שיפרמן יו"ר ארגון א' זה אבא - ארגון גג המאגד אבות ואמהות שנפלו קורבן לפשעי הסוציאליים.

דוויק מפברקת מצג מזוייף כאילו הפושעים הסוציאליים מבצעים מלאכת קודש, בעודה מפעילה אמצעי סחיטה נגד שופטת בדימוס, והראיות הקיימות בשטח מוכיחות בדיוק ההיפך.

התנהגות דוויק אינה הולמת את כבוד המקצוע הסוציאלי. במכתבה המכפיש היא משחירה הורים כשירים וטובים, המגובים במסמכים ראייתיים ועובדתיים המוכיחים כי ילדיהם נגזלו מהם בעוון נוראי, והכל תוך הפרת הנורמות החלות עליה כעובדת סוציאלית.

מדובר בהורים טובים, כשירים, נורמטיביים מתפקדים היטב בגידול ילדיהם. הורים מעולים לילדיהם שעד להתערבות גורמי הסעד במשפחתם, גידול הילדים היה נפלא.

הפושעות הסוציאליות מכבידות עולן על הורים וילדיהם באופן בלתי מוצדק. ומאידך-גיסא, הן נוהגות בכפפות משי בעבריינים כדוגמת הרוצח איתי בן דרור והרוצח אלי גור, רוצחים שפלים אלו הוגדרו על ידי הפושעות הסוציאליות "אבות מסורים" - עובדה המעידה על כושר השיפוט הלקוי והרעוע של הפושעים הסוציאליים בעלי חשיבה מעוותת והמנותקת מהמציאות.

הפושעים הסוציאליים המרבים בהכפשות כלפי קורבנותיהם, מורגלים בתפירת תיקים ותפירת חוות דעת מ"המומחים" שלהם, שהולמים את רצונן, על מנת שיוכלו להמשיך ולנתק ילדים מהוריהם עד אין קץ. הן גורמות להסלמה חמורה בין הילדים להוריהם, ומדווחות דיווחי כזב לבית המשפט שאוכל את כל הלוקשים שהן מאכילות אותו.

סוף דבר

צפרא דוויק מרעילה מפיה, מכפישה הורים וילדיהם ללא בדל ראיה או אסמכתא לטענותיה השקריות. במסגרת "הנייר סובל הכל", היא יורה שקרים מיסודם, כדי לחמוק מלתת את הדין על מעשיהם החמורים של הפושעים הסוציאליים, ובכך היא מוסיפה "חטא על פשע" בכך שהיא נמנעת מביצוע הפעולות המתחייבות כדי לחדש את הקשר בין הורים לילדיהם.

התנהלות דוויק הינה מזיקה, מעוותת ומנותקת מהמציאות, ומוכיחה כי אין ליתן אמון בפקידות סעד הפועלות, למצער, משיקולים זרים תוך חטיפת ילדים והצדקת מעשיהם.

דוויק פועלת "לתמרן" את שר הרווחה ומערכת המשפט, תוך ניצול אמון שר הרווחה ובית המשפט במוסד פקידות הסעד.

יש להדיח לאלתר את דוויק מתפקידה ולמצות עימה הדין הפלילי ו/או המשמעתי, שכן במכתבה המכפיש והמשמיץ אין בדל ראיה, וכל כולו נועד לנגח הורים טובים וכשירים, המגובים בחוות דעת המוכיחות את כשירותם הנפשית וכשירותם למסוגלות הורית על ילדיהם.

כותבת שורות אלו שומרת לעצמה את הזכות לפעול בכל דרך חוקית כדי ולמצות את הדין על לשון הרע שנכתב על ידי דוויק.

דרכי הפעולה המזוהמות של עובדים סוציאליים ע"פ הנחיותיה של צפרא דוויק


קישורים:
 שמואל בוקובסקי - מכבסת הבלים ודברי בלע נגד משפחה בהליך אימוץ - ינואר 2012 - בית משפט עליון רע"א 7535/11 - מדובר בזוג הורים בעלי פיגור אשר בית משפט לענייני משפחה (שופט שמואל בוקובסקי) קבע כי יש לשלוח את בתם בת השלש לאימוץ סגור. ההורים מבקשים לצמצם את תוצאות האימוץ, באופן שסבתה של הקטינה, אמה של המבקשת והאפוטרופא שמונתה לה לדין, תישא באחריות לגידולה. מנגד, סומך המשיב (לשכה משפטית משרד הרווחה) ידיו על פסקי הדין של ערכאות קמא. לבת המאומצת אחות קטינה שהוכרזה "נזקקת" - מהחלטת העליון ניתן ללמוד על דרכי הפעולה של שופט בית משפט לענייני משפחה שמואל בוקובסקי, הנשוי לפקידת סעד מחוזית לחוק הנוער מיכל מילשטיין בוקובסקי ואשר שימש שנים רבות בעברו כיועץ משפטי במשרד הרווחה:..

פשעי משרד הרווחה ובתי משפט לענייני משפחה ונוער - כפו על ילדה אימוץ והפקירוה לאונס במשך שנים רבות - יולי 2006 - ילדה שנשלחה לאימוץ ע"י רשויות הרווחה וצו בית משפט לענייני משפחה. המאמץ נהג לאנוס אותה מהיותה בגיל 6 עד גיל 18. כל אותה תקופה ארוכה שבה נאנסה הילדה, לרשויות הרווחה ובית משפט לענייני משפחה, ששלחו אותה בכפייה אל המאמץ, לא היה שמץ של מושג על הנעשה בבית המשפחה המאמצת, או שעשו דבר בנדון. המאמץ הורשע באונס ונדון ל- 16 שנות מאסר...

פרשת כליאת דודו דהאן במעון מקי"ם - פרצופם המזוהם של רשויות הרווחה לסחר בילדים - המאמר פרשת מעון מקי"ם אוגוסט 2012 - דודו דהאן נולד לאמו, ליליאן ביום 29/12/69 בביה"ח בתר בחיפה. -לאם היולדת נמסר לדבריה לאחר הלידה הקשה שעברה על ידי ד"ר מרגלית כי הוולד מת והיא שולחה לביתה לאחר שלושה ימים בביה"ח...

"תינוק בגולאג ישראלי" - תחקיר על חטיפת תינוק - סיפורו של דודו דהאן - סיפורו של דודו דהאן שנולד בשנות השבעים בבית חולים "בטר" בחיפה, עדויות של אחיות שעבדו בבית החולים מראות כי היו שם חטיפות תינוקות. דודו התינוק הוכרז כמת אך למעשה נחטף מאמו מיד לאחר היוולדו, ונשלח לאימוץ במוסד "אומנה" בחיפה, מעון לילדים שננטשו או שהמתינו לאימוץ...
איציק פרי יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים מאדריכלי הסחר בילדים וגזל קשישים פורש מתפקידו - ינואר 2013 - הבחירות לאיגוד העובדים הסוציאליים יתקיימו החודש, אחרי שהוקדמו בשנה וחצי עקב פרישתו של יו"ר האיגוד איציק פרי מאדריכלי הסחר בילדים וגזל קשישים. - התנהלות היו"ר הנוכחי איציק פרי התאפיינה במדיניות פאשיסטית להוצאת ילדים מביתם ומשפחתם בכפייה, התעללות בקשישים, כדי לקדם תעשיית הסחר בילדים וקשישים. קנאות ואלימות, ותוקפנות נגד אלו המבקרים מדיניותו המזוהמת, החל מעלילות מעולם הפסיכיאטריה, ביורוקרטיה ותביעות בבתי משפט...

איציק פרי - יו"ר איגוד העו"ס - עדות עילגת ומזלזלת בבית משפט - 30 אפריל 2012 - איציק פרי יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים הופיע להעיד בבית משפט שלום בתביעה ת"א 24514-10-09 שהוא מנהל כיו"ר האיגוד נגד נפגעים מרשויות הרווחה משום שלטענתו העובדים הסוציאליים חשים פגועים מהביקורת המופנת אליהם...

איציק פרי - יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים - זורה חול בעיני הציבור ונבחריו - דצמבר 2009 - איציק פרי - ראש איגוד העו"ס, מאדריכלי זוהמת העבודה הסוציאלית במדינת ישראל הגיש במהלך השבוע מכתב ליו"ר הכנסת והביע מורת רוחו על עבודתה הברוכה של חברת הכנסת מרינה סולודקין...

נפוטיזם סוציאלי - מיה אלתרמן-פרי בת ראש איגוד העו"ס איציק פרי מונתה ליועמ"ש בהסתדרות , אפריל 2011 , ynet - עו"ד מיה אלתרמן-פרי, בתו של איציק פרי האחראי בהסתדרות על העו"סים, תמונה ליועצת משפטית בארגון, לאחר שכיהנה כסגנית היועץ. העו"סים זועמים: "פרי מכר אותנו בזול - לא מגיע לו ולבתו פרס כזה"...

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים