פקידי סעד איציק מעוז ורותם אלבז מלשכת הרווחה כרמיאל - מבקשים לתלוש ילדים מביתם ללא נזקקות וללא ניסיון ממשי לסייע בקהילה

אפריל 2009 - רצים כמו משוגעים לפרק משפחה - התנהגות מזוהמת לשכת הרווחה כרמיאל - פקידי סעד איציק מעוז ורותם אלבז - מבקשים לתלוש ילדים מביתם ללא נזקקות

האמא ש' מספרת:
  
ילדים ,ילדים ....אם אין לכם נעליים רזרביות אל תשחקו כדורגל..

ילדים טובים לא משאירים צלחת ריקה. כי יבוא שוטר מורה ופקידת רווחה.

חוק חובת הדיווח :בית הספר הפך להיות המשת"פ של שרותי הרווחה

אספר לכם איך הקציצות של המורה הילה מעוז חתמו על ההחלטה להגיש הכרזת נזקקות על ילדי ...[אל תבקשו ממני מתכון ,מאחר והילה מסתבר בשלנית גרועה.]

למרות שנרדפתי עוד קודם על ידם [בהמשך אספר] לבסוף נתפסתי על ידם לפני הנעליים הקרועות זה החל בבית הספר בגלל חולצת תלבושת אחידה.

קיבלתי הפטר מהכונס נכסים [יצאתי לחופשי מפשיטת הרגל]
בני בראשון לספטמבר הלך לבית ספר עדיין לא היה לי מספיק כסף כדי לקנות פאקינג חולצת בית ספר.
הילד חוזר הביתה ומתייפח ,המורה כועסת עליו ומביכה אותו בשל כך.

זה היה ביום חמישי ,התקשרתי להתנצל בפני המורה וכמובן שהבטחתי לה שאדאג לילד לחולצה .היא הבינה שאני במצוקה כלכלית ,למרות שמניסיון לא נידבתי לה מידע שכזה ש בעצם מחמש את האויב נגדך.

ביום ראשון דפיקה בדלת- הטעות הראשונה שעשיתי פתחתי את הדלת לעובדת סיציליאנית!

המורה הספיקה לדווח לשרותי הרווחה (כרמיאל) ,שלכדה משפחה ענייה והשוטרת רווחה הגיעה

בטיפשותי אפילו הצעתי לה לשתות כוס קפה על חשבוני ומנסה לברר לפשר הביקור.
היא: שמעתי שאתם במצוקה כלכלית
אני: [שועל קרבות וותיק] מכחישה בפני האויב את את האשמה
היא:" נחש ערמומי" [מתעקשת ] אולי בכול זאת תסכימו לקבל סיוע
אני: לרגע, נשברתי ושאלתי אותה מה היא מציעה?
היא: אולי עד שתסתדרי כלכלית ,אולי ניקח את ילדיך ונשלח אותם לגאולוג [מרתפי העינויים של סטלין] והתכוונה לכפר הילדים
אני: מזועזעת מההצעה המפתיעה,מבקשת ממנה ללכת ומוחה על הכאב והעלבון
היא הולכת...ותפירת התיק החלה...
כעבור זמן קצר לאחר הפגישה ,ביקור פתע.
העוס"ית מתוגברת עם פקידת סעד מנופפת לי באצבעותיה המשוכות לכה כחולה ומתופפת בכפכפיה ,מצביעה לעבר נעליו הקרועות של בני ומודיעה ל י בנוכחות הילד שהיא עומדת להכריז נזקקות על ילדיי שמשמעו הוצאת הילדים מהבית .

למחרת עלי להתייצב בלשכת הרווחה ולשמוע את גזר הדין

למחרת, הגעתי ללשכת הרווחה מולי ישבו דיוויזיה של עוסיות שמנות ומטומטמות בניהם המורה ,פסיכולוג בית הספר ועוד...
המורה הילה החלה את עדותה: "יום אחד הכנתי קציצות ברוטב עגבניות בבית, הוספתי קצת מלח, פלפל ובחשתי ובחשתי עד שיצא שד"
את הקציצות הטעימות הבאתי לכיתה ומכל ילדי הכיתה בני המתוק היחיד שהוזמן להתכבד מהקציצות של הילה .בני שהיה מנומס אכל וסבל מהקציצה בשקט כדי לא להביך אותה.
ועוד היא מוסיפה ומתארת איך הילד נהנה מהקציצות ורומזת באמירה הזאת שאני אימא מרעיבה -והיא המלאך המושיע. אני היא אומרת מוכנה אפילו כל יום להביא קציצות לילד".
מבירור נוסף שעשיתי עם הילד הוא סיפר לי את המקרה שאפילו לא יחס לו חשיבות ורק זכר שהיו קציצות מגעילות ...הזהרתי את בני שהילה מאיימת להביא לו כל יום קציצה מגעילה.

ומיד לאחר הפגישה הגיע צוו זימון לבית המשפט....


להלן בקשתם של פקידי סעד לחוק הנוער: איציק מעוז, ורותם אלבז לתלוש ילדיה של ש' מחזקתה לתקופה ממושכת ללא נזקקות, וללא ניסיון משמעותי לסייע למשפחה בקהילה 


פקידי סעד איציק מעוז ורותם אלבז - מבקשים לתלוש ילדים מביתם ללא נזקקות וללא ניסיון ממשי לסייע בקהילה
פקידי סעד איציק מעוז ורותם אלבז - מבקשים לתלוש ילדים מביתם ללא נזקקות וללא ניסיון ממשי לסייע בקהילה

קישורים:

הוצאת ילדים מחזקת אביהם בניגוד לחוק ולכללים בדלתיים סגורות – לשכת רווחה כרמיאל, שופטת הנוער היאם קרוואני ושופט העליון עוזי פוגלמן - יולי 2011 - רע"א 5413/11 - א' - מדובר באב לשלשה ילדים אשר ילדיו הוצאו מחזקתו ללא נזקקות, דיון בוועדת החלטה, תסקיר, או שמיעת דעתו ודעת ילדיו. השופטת היאם קרוואני ולשכת הרווחה כרמיאל בראשות שולה מנחם קיבלו החלטות בניגוד לחוק ולכללים תוך שהן מנצלות את החיסיון והדלתיים הסגורות של הדיונים והחלטות בתי משפט לנוער. קרוואני ושולה גרמו למשפחה עוגמת נפש נזקים נפשיים וכלכליים ע"פ גישות פרנואידליות של הרווחה ובתי משפט לנוער בשם טובת הילד לתפיסתן...

קלונם של פקידי הרווחה - סיפורה של נערה נמלטת מהשירותים החברתיים בעיריית כרמיאל - אפריל 2010 - סיפורה של נערה שנאלצה להימלט לתורכיה מציפורני רשויות הרווחה בעיריית כרמיאל. כדי להציל את גופה ונפשה. מתוך הבלוג "והרי אני היום שנה אחרי" - שלום, שמי ס', בת 15, נמלטת רווחה. לפני כפחות משבוע, חגגתי עם משפחתי המדהימה שנה ליום בו ברחתי מפנימיית "טוביה" בקיבוץ הרדוף, פנימייה טיפולית שיקומית כביכול אשר מנוהלת כיום ע"י משרד הרווחה...

פשעי הפסיכיאטריה והרווחה - חלק א - מונולוג של נערה נמלטת - המאמר פשעי הפסיכיאטריה והרווחה - מונולוג של נערה נמלטת , חנה איסלר , אוקטובר 2009 - היא פנתה ליועצת בבית הספר לאחר שנתקלה בקשיים חברתיים. מאז סבלה מייסורים: תרופות בקשירה, אלימות ופנימיות מבודדות.

פשעי הרווחה והפסיכיאטריה - מונולוג של נערה נמלטת - חלק ב - המאמר פשעי הרווחה והפסיכיאטריה - מונולוג של נערה נמלטת - חלק ב , חנה איסלר , news1 , אוקטובר 2009 - לאחר שאושפזה בכפייה ב"הדרכת הילד", מחלקה פסיכיאטרית סגורה לילדים בביה"ח בנהריה ובפנימייה האנתרופוסופית בהרדוף, והבינה כי לא תוכל לשחרר עצמה מכבליהם אלא על-ידי מנוסה, הצליחה הנערה לצאת אל החופש עתה, כל שנותר, הוא השאלות המתמיהות על רמיסת זכויות האדם והילד בישראל

המראת חירום - סיפורה של נערה מצטיינת, בת לאם חד הורית בכרמיאל, שנרדפה ע"י הרווחה ואושפזה בכפייה במחלקה פסיכיאטרית, עד שנאלצה לברוח מהארץ - חלק א, חלק ב , חלק ג , חלק ד , חלק ה - המראת חירום - אוקטובר 2009, סיפורה של נערה בת לאם חד הורית בכרמיאל, שנרדפה ע"י הרווחה ואושפזה בכפייה במחלקה פסיכיאטרית, עד שנאלצה לברוח מהארץ, כדי להגן על עצמה מבאר השחת של רשויות הרווחה והפסיכיאטריה במדינת ישראל.

עיריית כרמיאל מינהל הרווחה - הפקרת קטין בבית המעצר קישון - סיוט לכל החיים - ערוץ 1 , יומן , ינואר 2010 - זה התחיל במכות שהיכו שוטרים את ש', בן 17 מכרמיאל, שנחשד בהחזקת גרם אחד של מריחואנה. זה נמשך באונס קבוצתי בתא המעצר בקישון, וברציעת אוזנו של הנער. הפרשה נחקרת בימים אלו במחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים. מנחם הדר מביא תעוד קשה על הפקרה של אדם לסיוט שימשך כל חייו.

סיפורה של אם חד הורית שעובדי הרווחה בכרמיאל בראשותה של שולה מנחם ניסו לקרוע ממנה את ילדיה - אוקטובר 2009 - סיפורה של אם חד הורית מכרמיאל אשר נקלעה למצב כלכלי קשה, ושירותי הרווחה בעיריית כרמיאל בראשותה של שולה מנחם, פעלו בדרכי אלימות ביורוקרטית על מנת להוציא את ילדיה מחזקתה. - האם מתארת ביקורי הבית נוראים ומפחידים של העובדים הסוציאליים, איומים בנוכחות הילדים לקחת אותם ממנה, ועל עלילות השקר של עובדי הרווחה. - למרות היותה אמא מסורה האוהבת את ילדיה, והם אוהבים אותה, עשו העובדים הסוציאליים כל שביכולתם לפרק את המשפחה.

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים