מכרז לאימוץ ילדה בחסות משרד הרווחה ובתי משפט לענייני משפחה

יוני 2012 - משרד הרווחה מוציא תינוקות וילדים בכפייה באמצעות בתי משפט לענייני משפחה ונוער בדלתיים סגורות. משרד הרווחה סוחר בילדים במסגרות מופרטות, ערך כל ילד עבור עסקני הרווחה השונים: מאבחנים פסיכיאטריים, פנימיות, אומנה, אימוץ ועוד הוא בסה"כ עשרות אלפי שקלים בחודש. משרד הרווחה משחרר לתקשורת מידע יחצ"ני מדוד מדוד המציג את עסקני הרווחה כעושים "עבודת קודש" בשם "טובת הילד". משרד הרווחה מהלך אימים על המשפחות לבל יפצו פיהם נוכח פשעיו, באיומים שונים כגון תיוגם כחולי נפש, הוצאה בכפייה ילדי משפחה נוספים למרכזי כליאה, מוסדות פסיכיאטריים וכו'.



 קישורים:
  •  "יתומי הרווחה" - מרב בטיטו - ידיעות אחרונות, פברואר 2008 - אף לא סימן אחד היה שם כדי להזהיר מפני ידו הארוכה של המנגנון היעיל מדי של אנשי הרווחה. יום אחד היא הייתה אימא לחמישה ילדים כזו שמשלחת בבוקר ארבעה ילדים עם הסנדביצ'ים ונשארת עם תינוק. כזו המתנדבת לעזור למחנכת לפני מסיבת כיתה שמפרידה בין ניצים, שמחבקת אחד בכל יד, ויום למחרת כבר הייתה אימא שנחרדת לגלות כי שלושת ילדיה עברו בבית ספרם חקירה על ידי "אישה מבוגרת ששאלה אותנו כל מיני דברים", כפי שסיפרה לה בתה תלמידת כיתה א'...
  •  רשויות הרווחה ובתי משפט לנוער הפקירו ילדה לאונס התעללות והזנחה ב"משפחת" אומנה במשך שנים - יוני 2012 - כאשר מדובר בהוצאת ילדים מביתם ומשפחתם בכפייה, פקידת הסעד ועוזריה מאזינים בקשב לכל "דיווח" ו"תופרים" עלילה בשלל הבלים מורעלים מפיה של פקידת הסעד נגד המשפחה מעולם הפסיכיאטריה, ההתעללות והזנחה, הם גם מגישים תלונות שווא במשטרה נגד ההורים שנסגרות בסופו של יום. ..

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים