ארה"ב - "העובדת הסוציאלית שלי" - אב מספר על פקידי סעד ובתי משפט לנוער

טובת הילד דורשת חשיפת זהותם של פקידי הסעד בתקשורת, כדי שיתגלה קלונם ברבים ולא יחזרו על מעשיהם בשנית. בארה"ב תובעים פקידי סעד על אחריות אישית לנזיקין. המינוח "חטיפת ילדים" בהקשר למשרד הרווחה הופנם ע"י כלי התקשורת האמריקנים, משום שהוא משקף באופן הנכון ביותר את המציאות. מתוך התכנית האמריקנית "במחשבה שניה". ראה סרטון כ- 9 דקות האב מספר על חטיפת בנו 
 שיחה עם האב מספר האב: "זוהי לורי לי, היתה העובדת הסוציאלית שלי, זו האישה שגרמה לכל המצב הזה שלקחו ממני את הבן שלי". המראיין: "זו האשה שחטפה את הילד שלך מלכתחילה?" - האב עונה: "כן" - היא עזרה לילד? - לא - אז זו חטיפת ילד בכפייה - כן - והיא (העו"ס) לא הזדהתה בבית המשפט? - לא, היא לא. - בעצם הם רוצים שתשתתפו בתכניות הטיפול שלהם שמכניסות להם כסף, ומספקות עבודה לעובדים הסוציאליים הללו. - כן האב מספר: " כל העובדות בבית המשפט מבוססות על הדו"ח של העובדת הסוציאלית" - ומה הדו"ח הזה אומר? - אין עובדות, הכל שקרים, הכל הטעיות, קנוניה, נורא ואיום. האם: "היא אמרה לנו שקבלת ההחלטות שלה מתבססת על התחושות שלה, זוהי הסיבה מדוע בני אינו יכול להיפגש עם סבתו, אימי, מפני שהיא הרגישה שהסבתא אינה יציבה". - אם העובדת הסוציאלית כל כך בטוחה בתחושות שלה מדוע היא מתביישת להופיע מול המצלמה? - בגלל שהיא יודעת שהיא חוטפת את הילד שלנו, היא חלק מזה. . שיחה עם האם - האם מספרת: "היא אחת האנשים שהורו לי לבצע אבחון פסיכולוגי," - האם את חושבת שהשופט עשה משפט צדק? - לא. הוא (השופט) אמר שכל מה שקשור לזכויותינו במסגרת החוקה הוא מים מתחת לגשר (ביטוי לדבר שחלף לו), כל מה שעניין אותו זה מדוע לא יצרנו קשר עם השירותים הסוציאליים שיתנו לי ולבעלי "טיפול". כמו קבוצת תמיכה לנרקומנים, בדיקות לגילוי סמים. - האם היו לך אי פעם בעיות סמים - לא - הפשע היחיד שלך שלקחת כדורים נגד שיכוך כאבים לפני הלידה? - אכן כן. . ראה סרטון כ- 9 דקות קישורים:

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים