אודל שולמית אמבש בת 15 בהרצחה

יוני 2018 - אודל שולמית ז"ל בת אילנה ודניאל אמבש , בת 15.5 הייתה בהירצחה.
.
יעל דן:
"לפני מספר חודשים סיפרנו על נערה שנמלטה מהפנימיה שבה היא שהתה והיא נמצאה פגועה מאוד עם חבלות קשות ומחוסרת הכרה. תיק חקירה נסגר אחרי יום.

הרווחה אפילו לא שלחו תלונה אבל מסרבות לאפשר לאמא לבקר את בתה. זה היה לפני כמה חודשים וכעת המצב של אותה נערה שהיה חמור כל הזמן הוחמר עוד יותר אחרי ניתוח נוסף, וזה מבלי שמיידעים את האמא על מצבה של הבת.

האם היא אחת מנשות אמבש שכל ילדיהן נלקחו מהן ללא שום נוהל משפט הוכחות.
פרופ׳ הרצוג, את חושבת שצריך פה לעשות איזושהי פעולה באמת תקיפה למלחמה למען האימהות האלה??"

.

פרופ׳ הרצוג:
"ללא ספק. אני חושבת שכל מי ששומע ונחשף לדברים ולעובדות ונשאר אדיש, אני חושבת שמשהו במוסריות שלו פגום באופן מאוד בסיסי.

אם את שומעת על כל מה שקרה לילדה הזאת לנשים ולילדים ואת לא נחרדת ואת לא אומרת אני הולכת להפוך את העולם ואני לא שותקת, אז איפה המוסר שלנו בכלל?

אז אין לנו לא מוסר ולא שום דבר, כאילו הכל לא שווה, אם אנחנו לא מסוגלים לבוא במקרה כזה של רצח של ילדה, פשוט,

זה רצח של ילדה!!!!!

ואנחנו לא נזעקים ולא הופכים עולמות ולא באים בטענות לכל מי שיש לו יד ורגל בעניין הזה אז איפה הדאגה לילדים???
איפה הדאגה לצדק???
איפה הדרגה לאנושיות???"
.....
ראיון שערכה יעל דן עם עו"ד יוסי נקר, פרופסור אסתר הרצוג ואדרת אמבש. הראיון מתרחש בזמן שאודל שולמית ז"ל שוכבת בבית חולים,, מורדמת ומונשמת, לאחר 6 ניתוחים, כאשר הניתוח האחרון הוא ניתוח מוח מסוכן.
.
הראיון עוסק סביב מצבה של הילדה שהוא כמעט על ערש דווי, ועל המלחמה שעושה הרווחה בכדי למנוע מאמה, אילנה אמבש, לסעוד אותה ולטפל בה.
.....

אודל ז"ל נחטפה מבית אוהב לפנימיית הרווחה בשם טובת הילד. לאחר שניסו לשבור את רוחה בחקירות משטרה קשוחות ולא הצליחו, המשיכו כוחות השחור להתעלל בה בתקווה כי תשים קץ לחייה בעצמה, כשלא צלחה להם המזימה, הם רצחו אותה בעצמם.

אודל שולמית ז"ל בת ה 15.5 נעלמה מפנימיית המחסה וההגנה המושלמת של הרווחה, ונמצאה זרוקה חסרת הכרה כ 200 קילומטר מהמקום כשעל גופה חבלות קשות.

במשך תקופת אשפוזה, בעודה מורדמת ומונשמת, דאגה המדינה להרחיק את אימא של אודל ז"ל מלסעוד את בתה ולטפל בה, למרות ניסיונות רבים של עו"ד יוסי נקר לשנות את אכזריות ההחלטה הממסדית.

ברור לחלוטין שאודל ז"ל עברה התעללות קשה מאחר וגופה נחבל קשות בכל חלקיו, סימנים של מכות, סימנים של תקיפה מינית, סימנים של סיגריות, ומכה אחת חזקה מאוד על העורף, כנראה המכה שנועדה לרצוח אותה סופית.

מדיווח שהגיע אלי מתברר שגם אחרי שכבר חיסלו אותה לגמרי, עדיין אין מנוח לרשעותו של הממסד ששלח את חוטפותיו הסוציאליות לעשות בלגן גם בהלווייתה של אודל שולמית ז"ל ולהרחיק משם את מי שלא נראה להם.

רצחו את הילדה באכזריות ולוקחים בעלות אפילו על חלקת הקבר הקטנה שלה??
רצחתם את הילדה, וירשתם את נשמתה וקברה???
.
כרגע, למרות שמהשפחה התכנסה באבלה ממשיכים כוחות השחור לתקוף אותם בצווים משפטיים כאלה ואחרים על מנת להשתיק את הפרשה. בתשקורת הממסדית לא שמעתם מילה על הסיפור, צריך לספר לכם למה???
.
תזכרו, אנחנו התקשורת, רק תקשורת המונים תתן אור על מקומות וארועים שהממסד והתשקורת שלו מנסים להחשיך, בידנו הכוח להפיץ פשעי ממסד, ובמקרה של אודל שולמית ז"ל הממסד רצח לנו ילדה מול הפנים. בלי בושה ובלי להניד עפעף.
יהי זכרה ברוך

מוגש מטעם זעקת השכמה Shabtay Av
כשירות לציבור למען ניצחון האור על החושך
כל הזכויות שמורות

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים