העובדות הסוציאליות לשכת הרווחה אילת אחראיות למות עוברה של שלי דינר

מתוך דף פייסבוק שלי דינר , 24 במאי 2018 - לידיעת הציבור ברגע זה ילדתי בלידה שקטה.לפניכם התינוק שלי שנולד ללא רוח חיים..כפי שאתם רואים ניראה בריא לחלוטין.אנו דורשת נתיחה..מאחורי זה עומדות עוסיות של רווחת אילת..שטירטרו אותו במפגשים הם אחראיות לפשע המתועב על איבוד ילדי שכל כך חיכיתי לו..נאמר לי בצורה קרה אין דופק..הזמנתי אותם שיבדקו אותי ..במקום לטפל בי הם היו בישיבת צוות..שאלו אותי עם אני לוקחת סמים כל מי ששואל אותי על סמים שהסמים יפגעו בו..חפרו לי יותר מידיי עם התינוק על הידיים ללא רוח חיים..איך אפשר להיפרד מהילד ולמסור אותו..הייתי אמורה לצאת מחר עם תינוק בריא וחי..תעזרו לי לממן את עורך דין הטוב ביותר יוסי נקר..לתבוע אותם על רשלנות רפואית..




פייסבוק שלי דינר 24.05.2018
פייסבוק שלי דינר 24.05.2018


פייסבוק שלי דינר 24.05.2018



אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים