פנימיית בני ברית הרי ירושלים - אין פיקוח ולשוטר אסור להיכנס

יוני 2017 - הפיקוח המופקר של משרד הרווחה על ילדים חסרי אונים בפנימיות. מנהל המוסד בני ברית הרי ירושלים אינו מאפשר לשוטר להיכנס למוסד, וצורח לעבר ההורים שאם הם רוצים לקחת את הילדים שיקחו אותם.
 
מוסדות הרווחה - כועסים ובועטים
מוסדות משרד הרווחה – סיוט שלא נגמר
מה קורה מאחורי הדלתיים הסגורות של מוסד בני ברית הרי ירושלים? ומדוע מנהל המוסד אינו מאפשר לשוטר להיכנס למוסד?
אלימות קשה נגד ילדים בפנימית בני ברית הרי ירושלים הסיוט לא ניגמר אין מצלמות אין הוכחות מנהל שמסרב לשים מצלמות בפנימיה כדיי שלא ניראה את מה שהילדים שלנו מספרים .הילדים זועקים לעזרה זועקים שישמעו אותם שיבינו אותם מה שהם עוברים .ילדים חסרי אונים מול המציאות הקשה שבא הם חיים יום יום מבלי לצעוק את זעקתם ילדים קטנים אשר המציאות גם ככה התאכזרה אליהם ילדים שחוו טראומות קשות בחיים ממשיכים לעבור אותם יום יום מול מדריכים אשר פקעה סבלנותם והדרך הקלה זה האלימות והתעללות כלפיי הילדים דיייייייייי כמה אפשר לסגור את העיניים ולשבת בשקט כמה ????היום ביום ההורים בפנימיה מדריך הרשה לעצמו להטיח ולזרוק ילד נכה רגליים ידיים ולגרור אותו על הרצפה כמו סחבה לפצוע אותו עד לדימום ומדובר בילד נכה שלא יכול להגן על עצמו ילד בן 7 בסך הכל .אז אני שואלת איפה הרשויות איפה שצריך אותם?
שימו לב להתנהלות של מנהל הפנימיה המודיע לשוטר שהוא לא מרשה לו להיכנס לחקור אלימות נגד ילד נכה.
שימו לב לעובדה שלהורים אסור להיכנס לפנימיה.
שימו לב לכך שמנהל הפנימיה מרגיש שהילדים בבעלותו ולחוק ולצדק אין דריסת רגל במוסדות מופרטים.

2 תגובות:

מריה (לינוי) פטרוב אמר/ה...

אני כרגע גדלה בפנימייה הזאת וכל זה נכון במאה אחוז ואם לא אז יותר (ואני יודעת אני מלכת הקטולים)
תעזרו לי ולכל הילדים(ותתרמו למרקו הארגון החברתי שהקמתי)
ואני רק בת 12 בלי הורים!!!!

אנונימי אמר/ה...

תצרי איתי בבקשה קשר דחוף חמ״ל להצלת ילדים alinulya77@gmail.com

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים