בית ספר עירוני ח' בתל אביב - חשד להתעללות מורים בתלמיד - מנהל בית הספר, ספי שרמן, סירב להגיב

הכתבה יומנה של אם: כך התעללו בבן שלי בבית הספר , mynet , נובמבר 2009 , מירב שלמה מלמד

במשך חודשיים תיעדה אם את התייחסות מורי עירוני ח' כלפי בנה: "הם מתעללים בו, לא רוצים שהוא ילמד אצלם", כתבה ביומנה האישי

מה הייתם עושים אילו במשך חודשיים היו מעבירים את ילדכם ארבע כיתות, משעים אותו חמש פעמים מהלימודים ומשדרים לכם שהוא לא רצוי במוסד החינוכי? אם לילד מבית הספר ראשית עירוני ח' החליטה לתעד את השתלשלות האירועים ביומנה האישי.
לפני כשנה החל תלמיד כיתה ז' את הלימודים בבית הספר לבנים שמיועד לאוכלוסייה דתית. "בתחילה הוחלט שהבן שלי יישאר כיתה", כתבה האם ביומנה. "הוא היה מספר ימים בכיתה ז' רגילה, אחר כך שמו אותו בכיתה ז' קטנה, ואחרי עשרה ימים העבירו שוב לכיתה רגילה. עכשיו בית הספר מעוניין להעביר אותו שוב לכיתה ח'.
"כשהחליטו להעלות אותו כיתה אמרתי להם שהם לא יכולים לשחק עם הבן שלי, פעם להוריד אותו כיתה ופעם להעלות אותו ופעם להעביר אותו מכיתה לכיתה. התשובה שלהם הייתה שגם אם תהיה ועדה לגביו 'כמעט 90 אחוז שהבן שלך לא ילמד אצלנו, כי זה בית ספר שלא מתאים לו'. כך הסתיימה השיחה.
"הם מתעללים בבן שלי. מבחינה פדגוגית איפה נשמע שבמדינה מתוקנת ילד יעבור שלוש פעמים כיתה בחודשיים, ועכשיו זוהי תהיה הפעם הרביעית".
.
ספי שרמן - מנהל בית ספר עירוני ח' בתל אביב
ספי שרמן - מנהל בית ספר עירוני ח' בתל אביבביומנה מתארת האם חמישה מקרים שבהם הושעה בנה מהלימודים. "הפעם הראשונה — חמישה ימים על אלימות; פעם שנייה — בגלל שהוציא מכשיר סלולרי מכיסו במהלך השיעור — השעיה לחמישה ימים; פעם שלישית — המורה הורה לו לצאת מבית הכנסת והוא סירב — הושעה ליומיים", כותבת האם. "פעם רביעית — ביקש ממנו המורה לצאת מהכיתה בשביל להתאוורר והושעה ליומיים; בפעם החמישית משום שאמר מילת גנאי למורה והושעה ליומיים".
האם התקשתה להשלים עם התנהלות בית הספר. "הילד שלי לא למד בכלל בבית הספר מתחילת השנה, הם לא רוצים בנוכחותו שם, הוא מפריע להם. אני יודעת שהילד שלי סובל מבעיות קשב, אבל מפה ועד להחליט שהוא יושעה כל יומיים זאת שערורייה. בית הספר, משרד החינוך ומינהל החינוך צריכים להבין שמדובר בחוק חינוך חובה והם צריכים לשרת אותנו. לא ייתכן שבית הספר יחליט להתעלל בבן שלי בדרך כל כך חריגה ולא ראויה".
ל"ידיעות תל אביב" אמרה האם: "בבית הספר משפילים אותו ולא רוצים שהוא יהיה שם. לילד שלי יש סיוטים בלילה כתוצאה מהחוויות שהוא עובר". בנה לא חזר ללימודים ומאז השעייתו האחרונה שוהה בבית.
מנהל בית הספר, ספי שרמן, סירב להגיב.
מעיריית תל אביב נמסר בתגובה: "בשל צנעת הפרט לא נוכל למסור פרטים על המקרה, פרט לכך שעם קבלת הסכמתה של אמו הוחלט להגישו לוועדת השמה שנקבעה להתקיים ב־19 בנובמבר".

בית ספר עירוני ח' בתל אביב - חשד להתעללות מורים בתלמיד - מנהל בית הספר, ספי שרמן, סירב להגיב

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים