אמא שמשרד הרווחה חטף ילדיה קוראת לעזרה ברשת הפייסבוק

ספטמבר 2016 - מתוך רשת פייסבוק

חברים יקרים!!! אני לא מאמינה שאני רושמת פה !!!חטפו לי לילדים שלי עשיתי כול החיים שלי טוב לא פגעתי ולא פשעתי זה לא נורמליי שביקשתי עזרה לבית הספר ולקחו לי אותם על מה איך למה ביום אחד יום אחד נעלמו כול החיים סבלתי יצאתי ממקלת לנשים מוקות עבדתי משק בית 3 בתים היום!!!3לא אחד לקח לי 3 ילדים 3 למה בחיים לא בקשתי עזרה כלום אני עוד עזרתי לאנשים והיום אני מבקשת אזרה מכולם הילדה שלי בת של מלך הוצאו אותה מבית ספר דתי והיום היא בוכה לי מרביצים לה מתעללים לי לילדה והרחווה אומרים שהכול בסדר למרות שהילדה שלי מתלוננת מי שמכיר אותי יודע שאני אמא טובה תעזרו לי לצאת לתקשורת בבקשה שישמעו לסיפור שלי הבנות היפות שלי חטפו לי אותם אחת הכפר יונה והשנייה אצל דוד שלי שאונס אותי כול הזמן עד ג׳ בבקשה תעזרו לי😢😢


ננסי וזאנה שמשרד הרווחה חטף ילדיה קוראת לעזרה ברשת הפייסבוק





אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים