עמותת אור שלום - אב בית במעון מואשם באונס חוסה בת 14

אישום: אב בית במעון תקף מינית חוסה בת 14 , עומרי אפרים , 9.8.2016 , ynet

בן 36 שהתגורר במוסד לנוער חוסה של עמותת אור שלום מואשם שביצע עבירות מין בנערה שהייתה תחת אחריותו. הפרקליטות: "היה אמור לשמש דמות אב"

גבר בן 36 ששימש אב בית במעון לנוער חוסה, מואשם בסדרת עבירות מין בבת 14 ששהתה במעון תחת אחריותו. הנאשם התגורר במעון יחד עם בת זוגו, שעבדה כמדריכה ואם בית במקום. כתב האישום שהוגש אתמול (יום ב') לבית המשפט המחוזי בחיפה לו סעיפי אישום של עבירת מין בידי אחראי על חסר ישע, בעילה אסורה, בעילה אסורה בהסכמה ומעשה סדום.

בין השנים 2015-2012 שהתה הנערה מתוקף צו בית משפט במעון שבו מתגוררים מספר מצומצם של חוסים, במסגרת עמותת "אור שלום" שנתמכת ומפוקחת על ידי משרד הרווחה. הנאשם הגיע למעון יחד עם בת זוגו, שעבדה כמדריכת לילה ואם הבית במקום החל מאוגוסט 2013. הוא שימש אב הבית ללא שכר.

בכתב האישום נטען: "המעון אמור להעניק לילדים ולבני הנוער השוהים בו את חווית החיים והגדילה במסגרת משפחתית, והורי הבית במעון אמורים לספק להם מודל הורי. הנאשם אמור היה לשמש דמות אב".

עוד נכתב כי החל מאפריל 2015 פיתח הנאשם מערכת יחסים עם הנערה וביצע בה את המעשים המיוחסים לו בשטח המעון ובסביבתו. זאת בזמן שבין השניים מתקיימים יחסי תלות ומרות. אב הבית אף המשיך להיפגש עם הנערה גם לאחר שהמעון נסגר והיא שבה להתגורר עם אמה.

לדברי עו"ד יפעת כהן, המייצגת את הנאשם, הוא מכחיש את החשדות נגדו: "מדובר במלח הארץ שנקלע לראשונה לסיטואציה הזויה כמו זו. מדובר במתלוננת סדרתית. לאחר קבלת חומרי החקירה אני מאמינה שהתמונה תתבהר והצדק יצא לאור".

אריק רוזנטל, דובר ארגון אור שלום, מסר: "הארגון פועל בכל דרך אפשרית על מנת למנוע מגורמים שליליים להיכנס לתוך הארגון, ובכלל זה גם קבלת אישור מהמשטרה לכל מי שמתחיל לעבוד במסגרות עם ילדים. אנשי המקצוע של הארגון נמצאים בקשר שוטף והדוק עם הילדים ובני הנוער במסגרותיו, בין השאר במטרה לאתר מבעוד מועד נקודות סיכון. ברגע שנודע לארגון על חשש למקרה כזה, דיווחנו באופן מיידי לגורמים הרלוונטיים". הוא הוסיף כי "אנו תקווה שאם תוכח אשמתו של החשוד, בית המשפט ימצה עמו את הדין, כראוי למי שמנצל את חולשתן ופגיעותן של נערות בסיכון".

עמותת "אור שלום" של משרד הרווחה - תזונה צמחונית רווית שומנים ופחמימות לילדים בסיכון 
 



אישום: אב בית במעון תקף מינית חוסה בת 14 , עומרי אפרים , 9.8.2016 , ynet

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים