לשכת הרווחה רמלה חטפה ילד מעולה חדשה, מבקר המדינה סייע לאם להשיב בנה

יולי 2016 - האגף ל"שילוב חברתי" רמלה התהפכו על השכל. במקום לסייע לאם חד הורית ובנה בן העשר להשתלב בחברה הישראלית, החליטו העובדות הסוציאליות לקרוע הילד מאימו ולסחור בו במרכז חירום. מבקר המדינה סייע לאם להשבת בנה.

מתוך דוח שנתי 42 נציבות תלונות הציבור לשנת 2015.

עולה חדשה, אם חד-הורית לילד בן 10.5 , פנתה ללשכת לוד (של נציבות תלונות הציבור) לאחר שבנה הועבר ל”מקלט חירום” על פי צו של בית משפט השלום ברמלה. לאם היו טענות רבות נגד האגף לשילוב חברתי בעיריית רמלה, שיזם את ההליך.
מאחר שהילד הוצא ממשמורת האם על פי החלטת בית המשפט, הייתה הנציבות מנועה מלהתערב בהחלטה לגופה. עם זאת, מאחר שלאם לא הייתה אפשרות לממן עורך דין שיסייע לה, קישרה הלשכה בינה ובין האגף לסיוע משפטי במחוז תל אביב והמרכז של משרד המשפטים, סייעה לה למלא טופס בקשה לסיוע משפטי ומסרה את טופס הבקשה לטיפול הממונה על תחום ייצוג קטינים באגף לסיוע משפטי. בסופו של דבר הוחזר הילד לביתו. ( 1011824)

עוד על לשכת הרווחה רמלה...

לשכת הרווחה רמלה הפקירה אמא ושמונת ילדיה לרחוב בגשם





עובדת סוציאלית ורדה סימון מלשכת הרווחה ברמלה הורשעה במרמה והפרת אמונים - סעיף 284 חוק העונשין - מדובר בגזר דין בתיק פ-003353/02 בית משפט השלום רמלה מה- 11/05/2003. הנאשמת ורדה סימון עובדת סוציאלית במחלקת הרווחה של עירית רמלה...

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים