דנית לוין אמא לילדה בת 13 שנים – משרד הרווחה מונע ממנה את הזכות לאימהות.

אוגוסט 2014 - דנית לוין אמא לילדה בת 13 שנים – משרד הרווחה מונע ממנה את הזכות לאימהות.



"תראו לי אמא אחת שלקחו לה את הילד ויש לה פרצוף מחייך או משהו בלב שמח.
לי אישית נמאס. אני באה לתמוך בכולכם, אבל כולנו צריכים להיכנס בהם בשיניים בחמאס האלה.
כיפת ברזל? אנחנו צריכים כיפת מגן. חייבים מגן מפני הרווחה. כולנו חייבים מגן מפני הרווחה. כולם להגן על הילדים שלנו, רק להגן על הילדים היפים שלנו, שלא איתנו, בלי שום סיבה. כל האימהות הגיעו לפה עם עגלות ריקות. למה? כי אין ילדים. הילדים נלקחו. המדינה משלמת עליהם 17,000 ש"ח כדי שהילדים האלה לא יגדלו עם האמא.
תראו איזה אימהות לתפארת יש לנו כאן. אימהות, סבתות, דודים, אין כמו אימא בעולם, מה שלא תגידו. אימא אוהבת את הילדים שלה יותר מכל.
המדינה שלנו היא חמאס בעצמה, הרווחה הזו. אני מתביישת במדינה הזו. בושה לרווחה שכזו. במקום שיעזרו להורים, משפטים ומשפילים, זה גועל נפש. הילדים שלנו כולנו עם ריטאלין בטיפול פסיכיאטרי, וזה נראה להם בסדר. נראה להם שפוי שהילדים שלנו בטיפול פסיכיאטרי.
הבת שלי שתהיה בריאה נלקחה כשהיתה בכיתה א', ועכשיו היא עולה לכיתה ח' והיא נזקקת לטיפולים. הם טוענים שהיא בסדר והיא מאושרת. במה היא מאושרת? במה? שהיא לא יכולה להגיד לאמא שלה "כואב לי קשה לי, אני מתגעגעת" והרווחה תומכת. רק כסף המדינה רוצה. כסף. לא מעניין אותה מהבריאות של הילדים ומבריאות הנפש של האימהות האלה. לא כואב לי כבר על עצמי. כואב לי על האימהות האחרות יותר."

דנית, אימא ללא רבב – משרד הרווחה מונע ממנה את הזכות לאימהות.

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים