גיבורות על חלשים!

30 באוגוסט 2014 - מתוך סטטוס בפייסבוק

 פקידת סעד - אילוסטרציה
 
 
גיבורות על חלשים!
בכל מקום בו אני מסתובבת אני שומעת את המשפט המהדהד "תיזהרי ממשרד הרווחה", "תיזהרו ממשרד הרווחה", אימהות אתן שומעות? משרד הרווחה במדינת ישראל חוטף ילדים מביתם ומעבירם למוסדות ופנימיות בניגוד לרצון האימהות ומשפחתן. כן בדיוק כך...שואה שנייה במדינת ישראל כנגד אוכלוסיה מוחלשת ומפוחדת.
אז זה בדיוק העניין גבירותיי ורבותיי. פקידות הסעד האכזריות נטפלות כמו עלוקות מוצצות דם לאימהות חד הוריות וגרושות ועוקרות מהן את ילדיהן באופן אכזרי ובלב קר כקרח. הן החליטו שהאימהות הללו אינן כשירות לגדל את ילדיהן בגלל קושי כלכלי, ולראייתן, הטוב ביותר לתינוק/ילד לגדול מחוץ לביתו. כך הן החליטו פקידות הסעד, שהשם "סעד" אינו משקף את תפקידן.

יש לפקידות הסעד שיטה כזאת שנקראת "שיטת ההפחדה". הדרך בה הן מתנהלות מול אימא חלשה וחסרת אמצעי הגנה משפטיים, לא מתירות לאותה אימא שבמקרה הזה הפכה לטרף קל, אלא להיכנע מתוך פחד תחת איומים והרבה יאוש אל מול פקידת הסעד הקשוחה וההחלטית,והמאוד מאוד מפחידה.

 סכנה - פקידת סעד , בית משפט לנוער , פסיכיאטר
 
ברגע שאימא אומללה נילכדה ברישתה של פקידת הסעד, הדבר היחידי המתאפשר לה הוא לזעוק הצילוווו!!!
האמא הפכה ל"מסומנת" בפנקס השחור של פקידת הסעד, והקביעה האוטומטית והבלתי ניתנת לתזוזה/חרטה היא: האמא היא בלתי כשירה לגדל את ילדיה...האמא סובלת מדיכאון...האימא לא מנקה מספיק את הבית...יש אבק על התריסים והמזנון...הילדים לובשים בגדים ישנים...האימא עברה ילדות קשה ולכן האימא פגומה...וכן הלאה וכן הלאה... בקיצור...מה הן לא יכתבו פקידות הסעד מטילות האימה על האימהות הגרושות והחד הוריות?!
יש להן כישרון גדול ורעב בלתי ניגמר לכתיבת תסקירים מנופחים ושקריים עד אימה ותדהמה. כן גבירותיי ורבותיי...
פקידות הסעד הן לא אלופות, אלא שיאניות בניפוח תסקירים והשחרת שמן של אימהות טובות וכשירות שכל רצונן הוא לגדל בשקט ובשלווה והמון אהבה את ילדיהן היקרים. אבל את פקידות הסעד זה לא מעניין כלל וכלל.
ברגע שהתסקיר הדרקוני ניסגר ונחתם, הילדים הופכים לקרבנות ראשיים במערכה הנבזית והבילתי שוויונית הזאת.
WANTED
הילדים הופכים להיות "מבוקשים". כי ילדים הם משאב! ילדים הם סחורה!
ילדים שנחטפים מבתיהם הם תרנגולות שמטילות ביצי זהב שכל המערכת המשומנת והדורסנית נהנית ממנה כלכלית.
גבירותיי ורבותיי, מדינת ישראל משלמת עבור כל ילד שנעקר מחיק אימו לפנימיה/מוסד כ 17,000 ₪ בכל חודש.
מדובר במערכת רעבתנית אשר מגלגלת מיליארדים רבים בכל שנה, ויותר מידי בוחשים בקדרה נהנים מכך.
הילדים האומללים שהם הקורבנות בעל כורחם וכנגד רצונם ורצון אימם ומשפחתם,מפרנסים על גבם הצעיר והצנום,את המערכת החזירה והנהנתנית, מערכת בולענית מאיימת ומפחידה,ואוי ואבוי למי שיעז להמרות את פיה.
מה לא נכתב? מה לא נאמר? מה לא צולם...הוסרט...הוקלט...?!
שרי כנסת, שופטים, עורכי דין, רופאים, פסיכולוגים, פסיכיאטרים, פרופסורים, ועוד... כולם דיברו והתרעמו על התופעה, על שיטת החטיפה ושיטת ההפחדה.
כל זה לא מנע ולא מונע את עצירת מחול השדים המטורף והמטורלל של פקידות הסעד.
כל זה עדיין לא זעזע את משרד הרווחה ושר הרווחה אדון מאיר כהן בכנסת ישראל.
ובכל זאת, כשאני כותבת ומספרת לאזרחי מדינת ישראל על העוולות והפשעים הנוראיים שנעשים למשפחות מוחלשות ותמימות, וכשאני מורחת ללא חת את מילותיי ומזהירה את כולם שלא לפנות למשרד הרווחה כדי לבקש סיוע כלכלי, רק מהחשש ומהדאגה לשלומם כי אני יודעת את המשמעות שבדבר.
מהמקום הזה דברי נשמעים ונקראים אחרת. אני העם ואני לא לבד. אני זה אנחנו רבים וטובים שנלחמים ועומדים כחומת מגן בשמירה על החלש בחברה.ולכן זכרו, בו ברגע שתיגשו למשרד הרווחה לבקשת סיוע כזה או אחר ויפתח לכם תיק,הוא רק ילך ויתעבה בתסקירים/פרוטוקולים מפחידים ומבעיתים שרק השד יודע מאיזה חור הוא מצוץ.
זה מה שנקרה: "תופרים לכם תיק"! מסתבר שפקידות הסעד גם למדו תפירה אמנותית וזכו לתואר "מעצבות על".
שימרו נפשותיכם ממשרד הרווחה!

ע'
פעילה חברתית ארצית

3 תגובות:

Doreen Ellen Bell-Dotan, Tzfat אמר/ה...

אני טוענת שרווחה היא מחלקה של הוצל"פ

ההוצאה לפועל היא ההוצאה להורג של האינקוויזיציה. דינו של הנופל לידי הוצאה לפועל (הוצאה להורג) הוא עינויים ממושכים עד מוות. אני לא אומרת זאת סתם.

הוצל"פ הוא חלק ממערכת הבנקים העולמיים הרואים אנשים שלא יכולים לגלגל הרבה כסף ככופרים מן הסתם. הם רואים את העני כ"נולד בחטא" שאינו יכול לכפר על החטא בזהב וכסף או אבנים יקרות.

כל בתי המשפט גם חלק של אותה המערכת.
למה בכל בית משפט בארץ אדם המכחיש את הטענות נגדו צריך לאומר כי הוא כופר?

השופט משה בן עטר, עליו מדווח שהתאבד ע"י השמת שקית ניילון על ראשו, שהיה בעלה של פקידת הסעד הראשית במחוז הדרום, מרים בן עטר, המאשימה אותי ב"עלבון" כי בקשתי חקירה מעמיקה בנסיבות המות המשונה של בעלה, היה ראש הוצאה לפעול בירושלים לפני שהוא מונה של שופט.

יש לבדוק את הקשרים בין הוצאה לפועל והוצאת ילדים מבתיהם.שניהם עינויים ממושכים שמפעלים על חלשים בגין היותם חלשים ועניים. שניהם החרמות יקרי ערך. השיטות כל כך דומות שיש לשאול אם הם לא שניהם פנים של אותם אינטרסים.

אנונימי אמר/ה...

צודקת במאה אחוז

Unknown אמר/ה...

רק מי שאכל אותה יודע על מה את כותבת . מי ששבע לא מרגיש את הרעב . עוד יבואו ימים שכל הורה בישראל יהיה ניצול הרווחה

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים