רותם אלבז אלקובי פק"ס לחוק הנוער לשכת רווחה כרמיאל – הוכרזה כפושטת רגל בתיק פש"ר 20218-08-09

רותם אלבז אלקובי פק"ס לחוק הנוער לשכת רווחה כרמיאל – חוטפת ילדים מהוריהם הוכרזה כפושטת רגל בתיק פש"ר 20218-08-09

רותם אלבז אלקובי, פקידת סעד לחוק הנוער, לשכת הרווחה כרמיאל – בתיק שהגיע לתקשורת היא תפרה תיק לאמא חד הורית וניסתה לגזול ממנה את שני ילדיה לפנימיות הרווחה, בטענה כי האמא עניה ושלחה את ילדיה לבית הספר עם נעליים קרועות, וללא סנדוויץ' לכיתה.

"לא נמצא חוסר תום לב של ממש ביצירת חובותיה ובהתנהלותה בהליכי הפש"ר, ונוכח מסכת חייה הקשה".
"דומה כי החייבת הסתבכה בחובות בשל קשרים בעייתיים עם בני זוג, מערכות אשר גררו אותה לחובות".

רותם אלקובי כתבה תסקיר של 13 עמודים גדושים בדברי בלע ולשון הרע נגד האם, וגרמה לאמא לברוח לעיר אחרת עם ילדיה על מנת להצילם מלהישלח למוסדות הרווחה.
כעת מתברר, כי מדובר בפקידת סעד בעלת מוסר תשלומים ירוד ומפוקפק במיוחד, לא רק בעבודתה אלא אף בחייה האישיים. רותם אלבז פיזרה שיקים ללא כיסוי, וצברה חובות בסך 389,789 ש"ח ל- 11 נושים שונים.
בתרגיל מלוכלך במיוחד היא הכריזה על עצמה כפושטת רגל, כדי להימנע מהשבת חובותיה לנושיה השונים.
ממידע שנמסר לנו, רותם אלבז אלקובי, הגישה בקשה לקבלת הפטר על חובותיה.
רותם אלבז אלקובי, ניצלה את עובדת היותה עובדת ציבור כשנפנפה בתעודת עובדת סוציאלית מטעם המדינה, ובכך השיגה שלא כדין רכוש באלפי שקלים, כשהיא יודעת שאין ביכולתה לפרוע את השיקים בגין הרכוש שקיבלה.
השופטת רבקה פוקס מבימ"ש מחוזי חיפה, המכירה את רותם אלבז אלקובי מתיקים אחרים בהם היא מגישה בקשות ומכריזה נזקקות על ילדים שהיא מוציאה בכפיה מהוריה – ניצלה את הכרותה  עם השופטת, וזו האחרונה, הכריזה עליה כפושטת רגל תוך שהיא מציינת:
ונשאלת השאלה, כיצד עובדת סוציאלית, שלא מסוגלת לנהל את ענייניה הפרטיים – אחראית על גורל משפחות ומטופלים בעיר כרמיאל?
כיצד עובדת ציבור זו שלא משלמת את חובותיה שלה – מעזה לבוא בתלונות נגד אמא חד הורית שלא היה לה כסף לרכוש נעליים לילדיה, ואילו היא לא שילמה על נעליה שלה.
כיצד עובדת ציבור בעלת מוסר תשלומים מפוקפק ומוסר ירוד במיוחד פיזרה שיקים שלא התכוונה לשלם עבור הרכוש שקיבלה מחנויות שונות – מטפלת במשפחות בנושאים כלכליים, כשהמוסר שלה כה מפוקפק?
בפסק הדין נכתב:
משמעות הדבר בענייננו, רותם אלבז אלקובי, אישה שלא מסוגלת לנהל את חייה האישיים שלה – אחראית על ניהול חייהם של אלפי מטופלים בעיר כרמיאל. כיצד היא יכולה לנהל חיים של מטופלי רווחה, כשהיא כשלה כישלון חרוץ בניהול חייה וחמור מכל, כשלה כשלון חרוץ בבחירת בני זוג כושלים.
הרוב המכריע של בני הזוג של רותם אלבז היו רמאים והונו אותה. המשמעות אחת היא: רותם אלבז אינה מסוגלת לזהות גברים שקרנים, קרי שבמשפחות בהליכי גירושין שהיא אמורה לנהל את תיק משפחתם, לקבוע הסדרי ראיה ומשמורת, בעל עניין יכול להטות את דעתה ולשקר אותה והיא לא תדע להבחין בכך.
על יסוד כל אלה, חמור מאוד ששר הרווחה לא פיטר את רותם אלבז אלקובי מתפקידה, או הוציא אותה לחופשה, עד אשר תסדיר את ענייניה הפרטיים והאישיים מחמת העובדה כי עיתותיה אינם פנויים לטיפול בתיקי משפחה ומטופלי רווחה.
רבות נכתב על שכרם "הזעום" של העובדים הסוציאליים, אלא שבתקדינט פורט כי רותם אלקובי אלבז משתכרת בחודש 9,500 ש"ח וכי היא רווקה, דהיינו לא נדרשת להפריש משכרה עבור ילדים שאין לה. סכום זה הוא מכובד, כפול מהמינימום במשק, ומעיד יותר מכל על הבכיינות של העובדים הסוציאליים הטוענים לשכר נמוך, כשבפועל השכר שלהם הוא פי שניים מהממוצע במשק.
סיכומם של דברים
טוב יעשה שר הרווחה או מנכ"ל משרד הרווחה , בפיטורי רותם אלבז אלקובי, לאור ענייניה האישיים הקשים, כפי שבאו לידי ביטוי בפסק הדין של השופטת הרחומה רבקה פוקס מבימ"ש מחוזי חיפה.
ניתן לראות, איפוא, כי הצעדים שנקטו הנושים נגד רותם אלבז, לא הניבו להם החזר הכספים שנטלה שלא כדין רותם אלבז, והכרזתה כפשט"ר נועדה למנוע ממנה להחזיר את חובותיה.
רותם אלבז אלקובי כשלה כשלון חרוץ בניהול מערכות היחסים הבעייתיות שלה, לא אבחנה את בני זוגה ככושלים, ולא עברה תהליך אישי לריפוי הפגמים של חייה, והיא אחראית על רבבות מטופלים מהעיר כרמיאל. על יסוד כל אלה, אנו סבורים כי יש לפטר את רותם אלבז אלקובי לאלתר, ולפסול את כל התסקירים שהגישה לבתי המשפט

רותם אלבז אלקובי פק"ס לחוק הנוער לשכת רווחה כרמיאל – פושטת רגל בתיק פש"ר 20218-08-09
רותם אלבז אלקובי פק"ס לחוק הנוער לשכת רווחה כרמיאל – פושטת רגל בתיק פש"ר 20218-08-09
רותם אלבז אלקובי - פקידת סעד לשכת הרווחה כרמיאל - החלטת בית משפט בענייני פשיטת רגל והפטר

רותם אלבז אלקובי - פקידת סעד לשכת הרווחה כרמיאל - החלטת בית משפט בענייני פשיטת רגל והפטר

רותם אלבז אלקובי - פקידת סעד לשכת הרווחה כרמיאל - החלטת בית משפט בענייני פשיטת רגל והפטר

רותם אלבז אלקובי - פקידת סעד לשכת הרווחה כרמיאל - החלטת בית משפט בענייני פשיטת רגל והפטר

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים