סידור ילדים מחוץ לבית בצו בית משפט ע"פ פקידת סעד ארצית לחוק הנוער חנה סלוצקי

פברואר 2010 תכנית מבט שני - מדינה כאבא ואמא - חנה סלוצקי פקידת סעד ארצית לחוק הנוער טוענת כי הילדים שמוצאים מביתם ע"י פקידי הסעד לחוק הנוער "מסודרים" במסגרות השמה חוץ ביתית.
התוצאות בשטח מראות מציאות שונה לגמרי. הילדים חסרי אונים במקומות אלו ואין להם למי לפנות במצב של מצוקה. ישנם ילדים העוברים התעללות קשה, אונס, השפלות, אלימות ורשויות הרווחה שותקות.
רשויות הרווחה תופרות תיק לכל ילד ומשפחתו ומשתמשים בתיק להרוס את חיי הפרט והמשפחה באמצעות תיוגים, טיפולים בסמים פסיכיאטריים קשים, דיכוי, ועוד.

האזינו לטענה השקרית של חנה סלוצקי על סידור ילדים מחוץ לביתם.
.

.
כרמלה מנשה על מעון מקי"מ של משרד הרווחה: "אי אפשר היום לשבת ולרחוץ בניקיון כפיים ולהגיד חלפו שנים. עשרות ילדים היו במוסד (מקי"ם), עשרות ילדים נורמטיביים במוסד למפגרים, חוו התעללויות קשות, חוו אונס, והדברים בדוקים ברורים, חד משמעיים במשך שנים, ילדים נאנסו במוסד הזה ואף אחד לא עשה דבר.
הייתה חקירת משטרה, גם זה נבחן ועלה מן העדויות, הייתה חקירת משטרה, המשטרה טייחה, לא חקרו עד תום, וכך כותבת השופטת, הניירות האלה הגיעו לידנו. הסיפור הזה ראוי שייחקר מחדש למרות שחלפו הרבה שנים.
מדובר בסיפור הזה על עוד ילדה שסיפרה לנו על אונס במשך שנים ע"י חוסים, ע"י מדריכים, גם היום כשהיא מדברת על זה .. היא מדברת כאשמה, כמי שאינה רוצה לדבר על זה. אחיה נאנס במשך שנים, הוא הוצא במשך שנים ע"י המדריך.
העדויות מצמררות, אנחנו מדברים על אלימות, אלימות פיסית, אלימות מילולית, כאילו ישבו שם ילדים והיו קורבן, במשך שנים למדריכים אטומים, למדריכים שהתעללו בהם, ילדה מספרת שבמשך שנים היא שכבה במיטה ורעדה, עם הסמיכה על הראש, ולא ידעה מי ייכנס: חוסה מפגר, או מדריך שאמור לשמור עליה.
ילדה שהייתה בהריון מגיל 13 ומנהלת המעון האשימה אותה שהיא עשתה את זה בבית כשלמעשה היא הפכה לשפחת מין של המוסד של מי שהיה אחראי שם שלא ראה שלא שמע. אנחנו מדברים על התעללויות על מכות, דברים שראו שהיו. אני מדברת על ועדת חקירה ממלכתית צריכה לקום ולחקור את כל האירועים סביב אותו מוסד
".
.
אישה שהייתה חוסה ועברה התעללות קשה במעון מקי"מ של משרד הרווחה מספרת: "אף אחד לא הקשיב לך, אף אחד לא האמין לך גם, זה עצוב שעשו אותך אחת שלא יודעת מה היא אומרת, אחת שממציאה דברים, גם אם היית מנסה להגיד שזה קורה, אז היית אומרת לעצמך אוקיי, מי כבר יאמין לי, מי מקשיב לי בכלל...".
.
קישורים:

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים