דף הבית - פקידת סעד ועובדת סוציאלית

1. מונחים:ועדות החלטה, פקידת סעד, עובדת סוציאלית, תסקיר סעד , אימוץ , פקידת אימוץ , לשכת רווחה , ועדת תסקירים , מרכז קשר ,
2. הגשת תלונה על פקידת סעד ו/או עובדת סוציאלית:פניות ציבור משרד הרווחה , איגוד העובדים הסוציאליים - ועדת אתיקה ,
לשכה משפטית של משרד הרווחה, פקידת סעד ראשית - רונית צור, פקידת סעד מחוזית, נציבות תלונות הציבור
3. השמה חוץ ביתית - פנימיה, משפחת אומנה, אימוץ, מוסדות משרד הבריאות : צופיה, בני ארזים, נופית, גיל עם, בית טף, מסילה, ויצו הדסים, אתגר , עמותת "אור שלום", פרשת התינוק ב"גולאג ישראלי"- דודו דהאן, סיפורם של שרה, ששי ומוטי, אשלים , בית אנדרו, נרדים , בית גדי, מאיר שפיה, "איתנים", מחלקה פסיכיאטרית לילדים נס ציונה, עין השלושה, בית השאנטי, בית חולים זיו בצפת - מחלקה פסיכיאטרית , כלא אופק , מעון חוסים "שקמה" , מעון "גילה" של איל"ן , מרכז חירום חרדי , "נווה אדיר" , רננים , מעון נווה מנשה , מעון מקי"ם , חוות נוער- שדה בר , מעון ילדים מוגבלים- כפר כנא , בית אפל בגן יבנה , אקי"ם - מוסד בשרון , כפר הנוער כדורי , מרכז שיקומי רמת החייל ת"א , בית חולים פסיכיאטרי "אברבנאל" בת ים , בית חולים פסיכיאטרי כפר שאול , מעון מצפה ים , הדסה נעורים , רמת הדסה , ועוד..

6. כתבות - ועדת החלטה, פקיד סעד, ועובד סוציאלי בלשכת הרווחה
7. יוצאי אתיופיה וחבר העמים - טיפול סוציאלי והשמה חוץ ביתית
8. פקידי סעד ועובדים סוציאליים - תביעות משפטיות ופלילים : לשון הרע ופגיעה בפרטיות, התעללות בלשכת הרווחה בבת ים - עובד סוציאלי אנס עובדת שלו, תביעה נגד עיריית בת ים: אין להפלות עובד סוציאלי בשל מוגבלות , הפרת צו בית משפט בגין אי התייצבות לדיון , מרמה והפרת אמונים , פקידת סעד הורשעה בתאונת "פגע וברח", המטפל ניצל את מצוקתה של הנערה בת 14 , ד"ר יוסי זיידר, מומחה לעבודה סוציאלית, הורשע במעשים מגונים בארבעה גברים. ועוד ...
8. מאמרים ומחקרים על מערכת הרווחה, תפקידים, שיטות עבודה, מדיניות


פלייליסט - פקידת סעד עובדת סוציאלית


תגובה 1:

ליאור אמר/ה...

לאונרדו וסיון כתב/ה

יולי 18, 2012 בשעה 11:43 am
גם לנו יש סיפור דומה מאוד, אני ילדתי ילדה מאוד יפה,מתוקה וחכמה וחייכנית שלקחו לי אותה הרווחה רק כי אני הייתי בהריון שני ומבורך והיו לי בעיות הורמונאליות כאשר בעלי היה בעבודה במשך הלילה כשאני הייתי עם הילדה שלי בבית. ואז כאשר הלכתי לשירותים התחילה לכאוב לי מאוד הבטן והייתי בחודש שישי כך שאפילו לא הצלחתי לגשת להרגיע את הבת שלי ששמעה אותי צועקת בכאבים,וגם היה לי קשה ליצור קשר עם בעלי אז צעקתי לשכנים לעזרה שיביאו לי אמבולנס כי כאבה לי הבטן מאוד וחששתי לחיי העובר. ואז במקום זאת מישהו התקשר למשטרה במקום למד"א ואז באה בעלת הדירה והתקשרה לבעלי ואמרה לי לנסות לפתוח להם את הדלת אבל לא יכולתי כי הייתי על הרצפה,כשבאותו רגע גם בעלי התקשר ואמר לי להירגע ולנסות לפתוח את הדלת ולא הצלחתי אבל בסופו של דבר נרגעתי מעט והצלחתי לפתוח להם עם מעט מהכוחות שהיו לי. ואז הם נכנסו ולקחו אותי לביה"ח ובעלי נתן להם אישור לתת את הבת שלי לבעלת הדירה עד שהוא יגיע מהעבודה שלו וכך קרה שמאז שהייתי בביה"ח אמרו לי שאני חולת נפש פתאום ושאני חס וחלילה מרביצה לילדה כשאני בכלל לא יכולתי לזוז והייתי ברצפה וגם אמרו שהזנחתי אותה עם טיטול מלוכלך וכו' שהכל היו שקרים. ואז בעלי הגיע לביה"ח לראות מה מצבי ושהעובר בסדר כשהוא הבין שהביאו לי זריקת הרגעה וכדור נגד סכיצופרניה שזה מסוכן לחולי לב כשיש לי מום מולד בלב והכי חשוב מסוכן לעובר וגם לא אמרו לי מה זה הכדור הזה או הזריקה הזו אז הם סיכנו אותי ואת העובר אז בעלי אמר לרופא שיעשה בדיקה לעובר כדי לראות שהכל בסדר איתו. ואז לקח אותי לבית כשיצאתי בצורה שעשו ממני אישה משוגעת וחס וחלילה מכה. באותו לילה קשה מאוד לשתינו בעלי ניגש לילדה בבית בעלת הדירה וראה את הילדה והשאיר אותה אצלה כדי שיוכל לטפל בי. בבוקר קם והביא את הילדה ביתה כשהרגשתי כבר יותר טוב ,ופתאום דפקו לנו בדלת הרווחה ורצו שנלווה אותם לתחנת המשטרה וככה עשינו וסמכנו עליהם ולא ידענו מה הם רוצים וכאשר גילינו הם לקחו לנו את הילדה ואז התחיל כל הבלאגן איתם למרות שעשינו את כל מה שאמרו לנו לעשות הם עדיין עשו לנו בעיות עד כדי כך שמרוב הצער והקושי אני אפילו ילדתי את התינוק השני לפני הזמן בשבוע 37 וגם אותו לקחו לנו למרות שעשינו את כל הבדיקות שהיינו צריכים גילינו ברוך הקב"ה שהכדור שהם נתנו לי יכל היה להרוג אותי ואת העובר! וכשהתחלנו את הפגישות שלנו עם ביתנו במשרד הרווחה ראינו כל הזמן חבלות עליה ושן שבורה ותפרחת חיטולים מאוד חמורה ומפחידה וממש בכינו בגלל זה וכל פעם שהיא הייתה באה עם חבלה אחרת הם אמרו לנו בתגובה "שהיא רק היתכסחה עם אחת הילדים שם" ואפילו השומר שהיה להם(איש מבוגר ונחמד) ראה זאת שהשן שלה שבורה וירדה לו דמעה והעיר להם ובגלל זה פיטרו אותו ואנחנו לא יכולנו ללכת יותר ולראות זאת כאשר גם באותו זמן הם גם לקחו לנו את התינוק שרק נולד בן זכר יפה וקטן! ועד היום אנחנו איתם במשפטים ולא יודעים מה לעשות כשגם אין לנו את הידע לא במשפטים ולא ברווחה. אנחנו צריכים עזרה דחוף כי בכל יום שעובר אנו סובלים ללא הילדים וגם הם מתגעגעים אלינו מאוד, הם צריכים אותנו ההורים שלהם שיאהבו אותם ויגדלו אותם נכון כמו שאנו עשינו בצורה יפה ובריאה ולא להיות במשפ' זרה ולא טובה כמונו כמו שהם אמרו לנו שהם רוצים לתת אותם לאימוץ או למשפ' אומנה לתווח ארוך. אני סיון ולאונרדו בן זוגי רוצים עזרה ופתרון דחוף,תודה.

להגיב

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים